![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack Totte and thanks Swen
![]() Sträckan efter Tutaboda blir nog en av de vackraste på hela banan. Jag tycker i alla fall att det blir otroligt vackert ![]() ![]() ![]() ![]() Hoppas bara att det kommer lite fungerande moderna svenska motorvagnar snart bara ![]() Notera att allt är work in progress och inte färdigt än!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ser riktigt riktigt läckert ut !
![]() Hoppas också på lite nytt svenskt rullande material till simmen, när man ser såna här läckra miljöer längtar man ännu mer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Nice MickeL
Är det Basses SL tåg? // McDOZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det är det! Dock är det inte särskilt körbart så får mest agera stillastående. Jag har dock en rätt gammal version o hoppas verkligen att det släpps en ny snart
![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fint Micke! Glöm inte bropelarna bara.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Riktigt sjukt snyggt.
Längtar tills man kan köra där. Tyvärr är det något galet antingen med mitt konto eller hela forumet men ibland ser jag inte när det hänt något nytt. Så jag missade helt att tråden var uppdaterad.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Något nytt om den här snygga rutten?
![]() Längtar verkligen till att få köra den hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Thanks Swen och tack Totte för era kommentarer / for your comments
![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, har varit rätt produktiv och en ny stad har kommit till. Detta är dryga milen från stationen jag senast visade, så man hinner inte riktigt komma upp i 200 blås med X2000, men så kan det vara.. Förmodligen blir detta sista stationen innan jag börjar göra rutten klar för ett första släpp
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Observera att stationen är långt ifrån klar!! ![]() Mellan stationerna ![]() Ankomst ![]() Ankomst ![]() Höstkväll
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Det är jo jätte fint!
![]() Är det du som har designat SL's X60 eller går den att ladda ner nånstans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack! X60 är Basses verk och inte helt färdigt, går inte att köra än, men har fått låna det så att jag kan anpassa plattformar
![]()
![]() |
#14 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
OBS!
PÅ GRUND AV FÖRHINDER SENARE KOMMER SÄNDNINGEN PÅBÖRJAS REDAN 18.10! Sändningen kommer ej ske 20.00, utan redan om 15 minuter. Sändningen pågår i ca 20min.
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte göra ett nytt försök om ca 20min, men det kräver att en eller flera är på och faktiskt följer sändningen och rapporterar om det funkar. Finns det någon testperson som kan ställa upp vid 20.10?
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|