![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Sålde dock min ena ssd, för att kunna köpa en 3 TB lagringsdisk. Nu får spelen vara på en Western Digital Black 500 GB. Men när jag får råd kommer jag köpa en stor ssd och ha spelen på.. Såhär ser min dator ut nu: Cpu: I5 3570K Cpu fläkt: Hyper 212 EVO Minne: 12GB (2x2+2x4) Corsair 1333MHz Moderkort: MSI Z77A-G43 Ljudkort: Asus Xonar DGX Ssd: Samsung 830 SSD 128GB Hdd: Seagate 3TB Hdd: WD Black 500GB Grafikkort: Gigabyte GTX670 Chassi: FD Define R3 Nätdel: Corsair GS 600W Logitech K400r tangent-bord Seagate 1TB USB3 extern hårddisk Xbox360 wireless control (2st.) Xbox360 GH3 gitarr Logitech Z623 högtalare LG LD650N 55" lcd-tv Jag är väldigt nöjd med den och alla spel fungerar bra på högsta eller näst högsta inställningarna!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2014-08-24 klockan 18:09. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|