![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Om ni väljer ett annat lok så tag bort smokecontainern närmast efter nedan 2 containar med attachment namnen a.CylBlowoutV resp a.CylBlowoutH : smoke10 { attachment "a.CylBlowoutV" mode "speed" color 122,122,122,75 start 0 rate 0 velocity 0 lifetime 0 minsize 0.05 maxsize 1 } smoke11 { attachment "a.CylBlowoutH" mode "speed" color 122,122,122,75 start 0 rate 0 velocity 0 lifetime 0 minsize 0.05 maxsize 1 } Om det efter testet fortfarande flimrar, så är ovan 2 containrar misstänkta. Hittills vet ju bara att det är nån av containrarna 10-13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu när vovven omskolar sig till spårhund får man försöka hjälpa till!
Tar jag bort smoke 12 försvinner flimret men ersätts av fenomenet på bilderna, men endast vi första start. Tar jag bort 13 istället försvinner flimret. Tar jag bort både smoke 12 och 13 försvinner flimret men fenomenet på bilderna uppträder endast vid backgång.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|