![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag hade även lite problem med Windows 10 Home så jag installerade om hela Windows med alla program.
Nu har jag installerat Trainz 2010. Endast det som kommer på skivorna. Ännu inga patchar. Allt ser bra ut, ja det ser ut och fungerar som det ska. Men problemfritt är det ju inte. Om jag ändrar på något under spelets gång, exempelvis jag vill ha fram de gröna/röda markeringarna för växlarna så knalldör Windows. Det är ju inte heller så bra. Jag ska nu installera patcharna. Min dator. Intel Intel Core i7 4790K 32 GB RAM MSI GeForce GTX 770 4 GB Operativet på en Samsung SSD 840 EVO 250 GB Trainz 2010 på en Samsung SSD 840 EVO 500 GB Samt några vanliga diskar till. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|