![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
X14 är build 1.? men går att göra körbar i TANE men det är nån bogey som inte finns, dessutom .pm-mesher som går att göra om till .im men då genereras massa texturfel som också går att fixa. Men med dagens krav blir det ändå ingen uppbyggelig syn - oanimerade boggier, inga fönster och tveksam mappning, stel pantograf. Det enda positiva är väl Bengans målarkonst.
Jag har riggat den till TANE och den ligger här: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...tatrafiken.rar
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2016-04-23 klockan 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Antar att det är bra mycket mer jobb på henne, än vad det var på Y1. För att göra öppningsbara dörrar m.m. Y1 hade ju redan en inredning och det har ju inte X1x.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tyvärr är det så, och enda anledning att jag skulle ge mig på den vore för alla snygga målningsvarianter som du har fixat. Texturerna har faktiskt transparenta fönster men det används inte. Vi får se nån gång. Har tvättat bort TANE-felen på några av dom (se bild)
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|