![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
![]()
När det uppstår så sker det omedelbart och har man tur finns inget tåg i närheten och man hinner laga innan felet orsakar förseningar. Men det går så många tåg så ofta blir det förseningar. Teknikern kan vara långt borta, tar kanske en timme att komma på plats.
Den moderna järnvägen använder så många avancerade tekniska system så det är mer som kan gå sönder än förr.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 871
|
![]()
Jaha, då är det bara å börja om, igen...
Skulle uppdatera till Windows 10 eftersom Microsoft började hota med att det snart är försent... Då jäklar ska datorn såklart paja hela uppdateringen och inte starta, och var tvungen att göra nån systemåterställning (som tur var kunde jag göra det så alla filer sparades, men alla inställningar och program är borta med vinden..), och därmed Trainz. Får se om jag får ork att börja igen, eller vänta till höst när jag förhoppningsvis införskaffat en ny dator som ska klara TANE ![]()
__________________
//Joakim Wahlberg |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|