![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jag har bara behövt använda den tjänsten en gång (det var nått jä_la pucko som hade snott 2 av mina jobb/vagnar som jag hade gjort åt JointedRail, och laddat upp dom på DLS under sitt eget användarnamn).
Hur som helst, så här gör du: Logga in på N3V,s forum, och klicka på HELPDESK (se bild 1). Sen tror jag att resten av bilderna visar tydligt hur du går tillväga sen, klicka i rutorna som jag har markerat med mörkblått, så kommer du vidare till nästa steg/sida (bild). OBS! Glöm inte att skriva ALLTING på engelska (anv Google översätt om du behöver, funkar inte alltid 100% perfekt från svenska till engelska, men det brukar bli begripligt för mottagaren i alla fall)
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|