![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Kan tre decimeter hit och dit spela någon roll för en lokförare i ett Trainz-lok? Lappri skulle Kalle Dussin nog ha sagt.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Rätt ska väl vara rätt, om ni frågar mej.
Det verkar ju dessutom vara en baggis att justera gamla tavlorna, så jag röstar på alt.2.
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Misstänker att alla eftersträvar verkligheten, så mycket det går.
Så jag ser ju helst alternativ 2.
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Karl XII må muttra bäst han vill, han fick väl aldrig förmånen att se dessa tavlor från ett ångloksfönster med dess begränsade sikt !
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Men i sådana fall så kör vi på alternativ två! Efter en snabb koll på WNJ efter att jag justerade de äldre talvorna så verkar det inte särskilt mycket jobb att åtgärda det.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Äntligen lite nya grejer på hemsidan!
* SJ G3, godsfinka av 1898 års modell Eller nya och nya. En gammal modell i ny tappning som ni som följt med i byggtråden vet. Nu mer korrekt mot hur vagnarna såg ut fram till 30-talet. Vagnarna har också fått LOD för att ni ska kunna köra runt med riktigt långa godståg och nya texturer, baserade på Ekans repaints av mina originaltexturer som sedan jag gjort en repaint på. I vanlig ordning så ingår det ett dokumentationsblad för de som är intresserade av siffror och årtal. ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]() Citat:
Äntligen som jag har längtat efter dom, nu ska det köras godståg ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Mer saker för godståg idag. Dock av lite modernare årgångar:
![]() * Z65 lokomotor med flera olika målningar * Tankvagnar för frätande vätskor
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Idag har det dykt upp lite lastbilar som Bengan gjort repaint av på, efter original av Pencil42.
* Gamla lastbilar av märkena Dodge och Mack från 1920-tal Det finns med postmärkning och med en påhittad märkning för Forsviks bruk. EDIT: De kuider som saknades i Ekankals vädrade vägskydd är tillagda också. Om ni inte saknade något behöver ni inte ladda ned dem på nytt.
-k- Senast redigerad av korvtiger den 2017-08-20 klockan 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|