![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Tror många antingen har tappat lusten att hålla på eller helt enkelt inte har tid över till simulatorn. Flera 3D-skapare till TS har inte sätts till på forumet sen 2016 och KMV la upp en massa filer för inte så länge sen då han inte längre håller på.
Själv så kommer jag vara borta igen i någon vecka eller två igen då min dator nyligen pajat och det kan vara så att hårddisken men allt mitt material är nu borta. Tur är det ändå att jag inte kom så långt på Karlsborgsbanan så det ska inte vara så svårt att starta om.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Benägen att hålla med Totte här. TSW riskerar att dö.
Dovetail verkar inte lägga ner något större energi på den nu. Jag tycker det var en väldigt bra start de gjorde för ett år sedan men den måste utvecklas vidare och bli klar och nu ett år efteråt har inte mycket hänt förutom några tråkiga banor. Det känns som det är 1-2 personer som håller på med den. Jag själv har nu börjat mer med flygsimulatorer (X-plane11) istället som är mycket mer levande och verklighetstrogna än tågsimulatorerna. Men visst blir det någon tur med Run8 eller train simulator ibland Senast redigerad av jorgen3 den 2018-02-15 klockan 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|