![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bergensbanen kraschar trots inga svenska V-skydd finns med. Använder tyska V-skydd. Däremot så finns svenska dvärgar där.
Det konstiga är att Jönköpingsbanan funkar bra med RW64. Hmm ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-02-09 klockan 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag har haft problem med vägskydd i 64 bit men det löste sig efter att ha flyttat någon felande länk. Vet att jag har tagit upp det i forumet tidigare men är osäker på var. Kanske i Trollhättantråden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Hej igen. Jag tog bort alla bommar och vägsignaler på banan. Inget resultat.
Sen tog jag bort alla V signaler, nu fungerar banan i 64 bit. VF signaler finns kvar. Precis som Hgv skriver så tror jag det handlar om länkar som sitter fel, då vissa V signaler fungerar och andra inte. Om det är samma sak med de svenska dvärgarna som du använder på Bergensbanen, Totte. Vet jag inte, men kanske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Norsholm byggs. Här korsar Södra Stambanan Göta kanal.
Spåruppdatering! Spåren går nu till Fiskeby, strax utanför Norrköping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Spåruppdatering! Spåren går nu till Norrköping.
( ) är platser där tågen idag inte stannar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Med på banan kommer ATC-baliser, dessa är egentligen franska men de passar perfekt som svenska.
För er med Discord, finns möjligheten få mer uppdateringar. Ni kan även:
Om du inte vill skaffa Discord eller gå med i Discord servern kommer jag självklart fortsätta ladda upp saker i denna tråd, men bara sådant som är tillräckligt stort/viktigt. Ni är alla välkomna att gå med i Discord servern för Project SSB här: https://discord.gg/RvYzKBB |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Fantastiskt projekt. Kan du senare ansluta till Malmö central och därmed Sjaelland?'
Jag har Discord men hur ansluter jag där till ditt projekt? Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter, södra stambanan |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|