![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
När jag startar upp bygga Thn, borttagna scenario, med 64 bit fungerar. Så fort jag trycker Scenario för att placera tåg, så hänger det sig. Det är lurt med scenarion tror jag. Jag testade Jönköpingsbanan på samma sätt som Thn och det hänger sig också.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-10-08 klockan 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Hgv!
Testade du bygg din rutt med 64 bit , tom scenario? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag har testat med tomt scenario. Det måste vara något i själva rutten/assets som 64 bit inte "tål". Svårt att felsöka då det bara hänger sig så att man måste logga ur Windows.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ok!
Jag har försökt felsöka med RW-Tools, men jag fattar inte riktigt bra p.g.a engelskan. Så jag undrar om det går verkligen felsöka vilken assets-del som är kanske korrupt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|