![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
För en tid sedan inträffade en enorm hackerattack, som väl inte undgått att se på nyheterna. Just i samma tid så kunde man inte komma in i forumet. Om detta hade något samband vet jag inte, men servern låg nere för en tid. Nu är den tillbaka (med reklam !!) men min tillhörighet att posta filer till inläggen är borta !! Hälsningar
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Jag har samma problem här!
Det står så här längst nere till vänster: Regler för att posta Du får posta nya ämnen Du får posta svar Du får inte posta bifogade filer Du får redigera dina inlägg BB-kod är på Smilies är på [IMG]-kod är på HTML-kod är av
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() http://www.e-buzz.se/forum/showpost....7&postcount=11
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2020
|
![]()
blomsson: Tack så mycket för svar. Jag förstår att du kanske inte vill släppa paketet innan du tycker att det är bra nog för din standard. Jag hade gjort likadant.
Jag tog en titt på korvtigers exempelbana, men än så länge så väntar jag med signaleringen av treskenspåret och börjar med att göra andra grejer på rutten. Intresse finns iallafall från min sida. /Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|