![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Anledningen till att rutten blivit "låst" är förmodligen att RouteRiter ställt till de. Jag har en version av KMJ som är orginal, den kan ja lägga upp. Där är en skaplig förlägning av spåren ovanför Övre Munksäter. Rutten är drygt 300 Mb. Detta är den version som så småningom ska bli KMJ v.3. Men jag kan ju bygga till lite landskap och släppa den som en Beta. Den nya sträckningen är drygt lika lång som sträckan mellan Skivhaga och Övre Munksäter (sågverket-tunnel) ![]() Hawk ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 22:22 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 15:32 |