![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag längtar jättemycket efter VHJ. Ok att den är 7 Månader sen. Jag tar det som det kommer, bara för att en rutt är 7 Månader sen så är den väl inte usel för det!?!?!?!?!? VHJ kommer släppas innan MSTS2, det känner jag på mig, jag hoppas ia det! Banbyggarna har gjot ett jättebra arbete med rutten vad man har sett på bilder. Banyggar: Jobba på med eran superduperfina rutt, VHJ kommer att bli bland de bästa rutterna någonsin när den blir klar!!!!!! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kommer lämna forumet.... | DJ Clinton | Off-topic | 10 | 2004-07-22 21:28 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 12:13 |
Greg Lane om Trainz framtid! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-02-09 11:47 |
Öppet brev från Aurans VD Greg Lane | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-11-08 21:56 |
Ny Trainz bana tillgänglig inom 2 dagar | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-01-07 19:40 |