![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jo, så dum är inte jag heller.
Men eftersom jag inte märkte att jag tog kort, de flesta spelen brukar faktiskt stanna upp någon halvsekund när man tar ett kort. Vilket inte detta gjorde. [8D] Och Niofem tror jag kanske också testat det, men han sade att han inte hade lyckats? Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med sparningar i Driver | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-31 16:29 |
Race! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-16 16:22 |
Gamla hederliga Toca 2 | Pson | Off-topic | 11 | 2002-08-16 11:55 |
Driver klarade inte 135 rutor. | 3L | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2002-05-07 10:44 |