![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Jag får inte det till att fungera. I felmeddelandet står det utöver det som jag skrev i tidigare tråd, C:\windows\TEMP\tgatool2.tga Kann felet ligga där .Vad skall jag ändra om det är felet.När jag trycker på prefs/locatemakeAce kommer det upp en ruta som heter öppna mappen till paint. och irutan kann man välja namn och filtyp men det står bara makeAce program att välja filtyp så var menar dalle med makeAce och makeAce win. Smajlet |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-28 23:08 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:12 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |