![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
|
![]()
Hej grabbar...ja...flickor också om det finns några här!?!
Läste ovan diskusitioner om fps, NDA, drool maps. Kan någon förklara för mig vad det är för något. När jag expereminterade med min Y7 för att spara polyoner så varnade mig Fredrik för att använda genomlysande texturer därför att det inte fungerade på lok. Tänkte spara polyoner till fönstren med hjälp av detta. Där emot så byggde jag Y7:an som står upppe i Mellerud som är modifierad till arbetslok med en del kranar på taket bl.a. Kragen runt korgen till liften är av nätkonstruktion och den målade jag med genomlysaden textur och det fungerade när jag körde loket i Trainz utan problem. Är det något nytt som kommmit till om sådant här ni snackar om? [8] ![]() Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Displacement maps | Barman | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2003-07-17 09:37 |
Avinstalera Tåg & Maps efter SP# | toren | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-08-08 11:46 |
Landskaps Design Merging Maps | ghostwalker | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2002-04-12 13:01 |