![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Tack LokKalle! [8)]
Jodå, nog hade jag tänkt att den ska komma upp här på e-buzz bara den blir klar. Jag tror inte att det är så hemskt mycket kvar att göra längre. Jag har lite problem med ikon-bilderna till vagnarna som hamnar för långt ner i consist-raden. Man ser bara övre halvan av dom. Jag håller på att experimentera med det just nu. Sedan tänkte jag vänta tills jag får TRS2004. Det borde förhoppningsvis hända den här veckan eller nästa. Jag fick mail från Auran i måndags om att paketet har skickats. Förra gången jag beställde (UTC) så gick det på 4 dagar, hoppas att jag har samma tur nu också. ![]() Här är i alla fall en lite nyare bild på vagnarna. Dom är nog så bra som jag klarar att göra dom för tillfället. mvh .... Mats ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|