![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#36 |
Senior Member
|
![]()
Kan inte annat än hålla med, jag kör bara p4;or här i lägenheten, förutom lattjo-servrarna som är P3.
Aldrig haft problem what so ever med intel, tror ingen går i original-speed och det är lika stabilt för de ![]() Pierre, jag tycker du ska lägga ner en slant och köpa en P4, 2.8 eller liknande och med fina ddr-minnen i dualddr så skall du se att den händer saker. Krångel kan det bli oavsett intel eller amd, däremot känner man sig säkrare med Intel, fråga vilken intel-ägare som helst ![]() Smaken är som baken, behoven skiftar och mycket annat som trycker på, man bör ställa sig frågan vad man har för krav och förväntningar. P4 perfekt stabilitet och allroundmaskin, amd för gaminginriktat. Min åsikt, inte fakta ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
AMD går om Intel - Ganska troligt :-) | Pson | Off-topic | 10 | 2002-12-25 00:21 |
Värme vangn | Richard | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-12-20 16:14 |