![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej Legolas
Ægte norske ruter har længe været savnet. At du lige vælger Bergensbanen kan næppe være bedre. Det er nemlig min personlige norske yndlingsstrækning. Den vil jeg glæde mig til at komme ud at køre på. Jeg ved ikke, om du kender dem i forvejen, men et par ting du måske kunne have glæde af: - Hver nat sender den tyske TV-kanal ARD under navnet "Die Schönsten Bahnstrecken Europas" såkaldte Führerstandsmitfahrt (jernbanestrækninger set fra førerrummet). De er lige begyndt på Oslo-Bergen. Programmet for de næste uger kan ses på http://programm.daserste.de/wochen.asp?sender=1 . Den er også udsendt på video. - På http://www.finn.no/finn/searchmap er det muligt at se luftfotos fra hele Norge. De får naturligvis ikke alle små detaljer med, men de giver et godt overblik. Med venlige hilsner Leif Jørgensen |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Färdig norsk terräng.... | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-08-15 19:22 |
Nyt tysk rute projekt: Bonn - Berlin (gratis) | Marc Liljeqvist | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-24 16:58 |
Danske rute EDK | vandborg | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 84 | 2003-06-22 15:55 |
Norsk TS klubb | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-06-13 14:10 |
MSTS virkelig rute nu også i Sverige | vandborg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 47 | 2002-12-19 15:37 |