![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Snyggt jobb Bengan.
1) Som du anar, så tror jag också att man kanske inte ser så mycket av dessa refuger från tågen, försåvitt man inte har spårvagnslandskap. 2) Med förbehåll för eventuellt klammeri med upphovsrätt; Jag att du med god behållning skulle kunna använda dig av kantstenstextur från trottoaren, som man ser på dina bilder. Lycka till med textursättning! Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mina försök i gmax. | Carlj | 3D-design - Trainz | 36 | 2005-11-15 22:09 |
Första försök på nattbild | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-03-01 21:47 |
ETT SISTA FÖRSÖK TILLL ATT MÅLA OM 1024*1024 TEX.. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 53 | 2003-04-02 21:13 |
Försök med fotad front! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-03-13 16:13 |