![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hallå Basse!
Kolla att filerna inte är skrivskyddade. Dom blev det efter en backup på cd för mig och då kunde jag inte spara. Kanske inte det som är felet hos dig!??????
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Stöder din nya datorn MSTS-programmet? Kolla kompatibilitet. Kanske är det felet ligger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Filerna blir automatisk skrivskyddade vid bränning. Om du kopierar filerna från CDskivan till hårddisken så blir filerna inte skyddade. Jag testade själv så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Basse: Går det inte att få bort skrivskyddet? Testa att högerklicka på mappen, välj Egenskaper, avmarkera Skrivskydd. Sen kopierar du mappen och kollar om kopian har eller inte har skrivskydd.
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Pierre: Så funkar inte det inte hos mig. Filerna/mapparna förblir skrivskyddade tills jag tar bort skyddet. Kanske nån inställning??????
Kanske inställningen hos brännarprogrammet. Mitt brännarprogram heter Easy CD Creator 5 Basis. Min inställning är: "Track-At-Once" och "Stänga sessionen Stäng inte CD-skivan".
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2005-04-07 klockan 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Du kan fjerne skrivebeskyttelsen med Route Riter ved at bruge funktionen "Make Read/Write"
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och, Mazz, appropå mappar: Vad är mappen "TUTOR" till för? kan inte hitta någon sådan på andra rutter. Å jag kan göra en aktivitet till rutten men inte köra på den.
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2005-04-06 klockan 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|