![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej!
Roligt med en ny patch till KMJ.... Jag får också upp en hel del varningar för saknade filer när jag startar vid hamnpiren "grass_triple_3t.s, grass_triple_3t_green.s, ship.s" sen låser sig spelet. Om man startar på Kvarndalen C fungerar det och man ser den animerade växlaren knalla omkring mellan spåren. Även den nya hamnkranen verkar fungera. Jag har den "normala" versionen av KMJ 3.1 installerad. Till KMW: Har du lagt in Tjalles nya kontaktledningsstolpar i texture och shapes mappen??? Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö Senast redigerad av Knubbsälen den 2005-08-31 klockan 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Ja de va som ja misstänkte, patchen funkar inte till kmj3.1 En del filer har blivit ändrade i själva rutten, bla dom nya stolparna plus lite annat pill. Så ja beklagar. Får försöka fixa en ny patch senare.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Synd att det inte fungerade, men det borde man ju förstått. Jag skulle gjort den på en ren version av KMJ 3.1...
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Gör som jag! Andvänd sökkänsten som finns i windows och sök på dom filerna som fattas så finns dom säker i någon annan route som finns installerad. För mig funkade det perfekt. Tror det handlade om ca:8-11 olika filer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Gantry, Svenska kontaktledningsstolpar saknades - fixat
En Fäbod (som jag inte kan hitta i mina samlingar) En Gigantisk massa animerade flaggor av olika nationaliteter - De nordiska fixade Elväxel - fixat Stenbumlingar (Rock) Kastanjeträd Träd 17 Grästexturer som "Knubbsälen" anmärkte på Något som börjar på "Dark" som jag inte kan koppla till något speciellt (körde dock i en av tunnlarna när denna varning uppenbarade sig. Belysningsarmaturer (Holländska) Lantarp* - fixat Har inte hunnit se allt, men det vore kul om man fick ihop en komplett samling för oss som har börjat härja med patchen. Ger inte upp i första taget ;-)
Moving Steel on Land, On and Under Water, proud Photographer Senast redigerad av SubTrain den 2005-09-02 klockan 20:00. Anledning: Belysningsarmaturerna kom jag på saknades också |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|