![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Funkar inte:-( hittar inte filen?!
Och mitt internet stängs ner idag:-( alltid i sista minuten..... ingen som kan dela med sig eller liknande! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nyligen medlem
|
![]()
hehe fick hem dem med ftp men nu då?? har tryckt på filerna och dem pluppar upp i ett annat litet program men skall det vara reggat också för att fungera? verkar inte vara det för det står att man skall typ regga det!?!?!
det var snurrigt detta!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Du trycker bara "Ja" och "excratch" så kommer filen i i Trainz.
![]() |
#5 |
Nyligen medlem
|
![]()
svara ja?? trycker jag på t.ex. berliner...pack1 så öppnas ett program vid namn "Content manager plus" jag har trs2006 skall påpekas! fattar nada!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det ska det ej göra,ta en CDP fil och ställ in att det ska öppnas med Content dispather.
Är inte så inne på trs2006 men du måste göra det i vilket fall som helst!
![]() |
#7 |
Nyligen medlem
|
![]()
okej skall testa detta!!!
vet någon var filen kuid2_192081_12_1.cdp finns jag tar den nämligen via ett ftp program!! ända sättet att få det att fungera men jag hittar den ej hittade _11_1 men det var ju inte rätt!!! någon som vet i vilket bibliotek den ligger i? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|