|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Det är faktiskt mycket lättare än det låter att få U79 att fungera.
Och varför version 2, när version 3 är släppt??? Ta och ladda ner version 3 istället från www.the-train.de Då får du en autoinstallation på köpet...
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citat:
Den kopierar objekt och texturer m m från de andra 6 originallrutterna. Annars går inte rutten att köra... Berke: Kan bero på många saker, har du MSTS Update 1.2 installerat? Vad har du för grafikkort och hur pass uppdaterade är drivrutinerna till kortet??? Prova även med att avinstallera version 1 och 2 av U79, då version 3 ej är kompatibel med dessa... Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-17 klockan 20:55. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citat:
![]() Däremot kan det bli stora problem med MSTS om andra "dåligt gjorda" rutter finns installerade samtidigt... |
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
|
Citat:
![]() När jag försöker köra igång spelet så får jag de här felmedelandena: routes/Stadbahn U79/enfiles/textures/waterbot.ace Train world intializion failed Senast redigerad av Sparkfot den 2005-12-17 klockan 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Det var bara att instalera version 3.
Inget annat behövdes. Tack! Berke |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Jag har problem med version 3.
På vissa ställen åker tåget genom husen och marken. Största prblemen är vid platenhof (felstavat) och ner i tunneln. Det följer inte spåren. Någon som vet vad detta beror på. Har alla tre versionerna instalerade. Berke |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|