![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Exakt, du bara sporrar den där typen som höll på... Det är ju det han vill! Det bästa man kan göra är att ignorera honom/henne.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej mixerboy
![]() Ge inte den glädjen till den eller dom som kommer med sådana dumma uttryck mot dig. Ge inte upp bara,jag och många andra stödjer dig. Lycka till och Välkommen Tillbaka till Forumet när du vill. ![]() Till ni eh person-er som håller på med sådana dumheter ![]() mixerboy en godfortsättning och Gott Nytt År till dig och alla andra ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Mixerboy!
Den som trakaserar är ofta avundsjuk. Synd att du känner det så. Jag stöder dig och hoppas du kommer igen. Gott Nytt År på dig Mixerboy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Men va fan
![]() Säger bara att det är redigt dålig stil med påhopp på det viset. Visar bara personlig omognad. Men gött nytt på dig Mixerboy iaf, hoppas du komemr tillbaka.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Synd att du känner dig kränkt och påhoppad :confused
![]() Ingen ska behöva känna sig kränkt eller personligt påhoppad av någon på ett forum eller i ute i allmänheten, så det är verkligen synd att du lämnar detta forum ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Det här var väldigt tråkigt, håller med de andra om att det inte är du som skall lämna oss utan den som trakasserar och bär sig så omoget åt skall förpassas till dörren.
Ta lite tid och gör annat som du tycker är kul så skall det väl förhoppningsvis ha lugnat ner sig sedan. Fortsätter det så finns det säkert flera här på forumet som kan hjälpa till, inte minst moderatorerna. Många omogna personer tror att man är osynlig på nätet men det mesta går ju att spåra. Skulle det röra sig om rejäla hot så kontakta nån moderator som kan ge dig användarens ip-adress, denna kan du sedan använda för en anmälan till dess internetleverantör. Sedan kan de antingen varna/stänga personens konto eller stå till tjänst med hans/hennes identitet om det blir polisärende av det hela... Har hoten kommit via någon meddelandetjänst eller epost så kan man se postarens ip i meddelandehuvudet, osv. Så för er som tror att ni är anonyma och kan göra vad som helst på nätet... det är ni inte...
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Fy, så dumt av killarna att göra så mot en sån sympatisk kille som du. Nu är jag så besviken så att de känns som att jag ska ta och rapportera någon personal i forumet. Vad var det som gjorde så att de höll på med dumheterna? Om jag var du, så skulle jag inte klå upp dem utan bara att säga åt en vuxen. När man blir tagen av sånt sk*it så skulle du ha kommenterat en gång och bara stänga av msn. Så här får det i helsike inte hända igen!
Det är bra att du har oss som kompisar i forumet. Detta ska jag inte göra mot någon av forumet, inte ens om jag blir tvungen. Jag hoppas att du ska komma tillbaka igen, vi alla är ju dina kompisar som skyddar dej mot trakasering och andra dumma saker.
file:///ELEVER%20på%20Hallon/Urbans%20elever/Glenns%20nya%20mapp/Glenns%20avatar.jpg Senast redigerad av Bålsta den 2005-12-29 klockan 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|