![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack igen!
Jag målade om orginal macken och så här blev det (kanske duger med en Trabant vid pumpen????)...
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Ser ut att bli bra, kolla även om det finns någon tankbil att måla om och placera ut i anslutning till stationen!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tankbilar finns ju hos Banbyggarna, men jag vet inte hur den ska se ut och jag vill komma igång och bygga lite rutt också...
Har målat lite mer på macken. Marken har fått samma textur som vägarna och skyltarna har fått text. OK, det kanske inte stämmer till hundra, men är så bra som jag kan göra... OBS! Det är samma textur för dag/natt/snö, då jag inte klarar av att göra dom andra!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2005-12-31 klockan 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har gjort stationsnamnskyltarna, skylten nedan och en INTERHOTEL skylt...skulle haft några propaganda-skyltar också.
Skyltarna är Wases byggskylt och t-bane skylt.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bytte ut Menzenhausen mot Wurstenhof, så vi får korvtillverkning i rutten också!
Hitta en Minol logga, som hamnade på skylten på macken och har satt ut mer telefonledningar (nån som vill sätta ut dom åt mig?). Jag börjar hata dom j.... ledningarna...
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hitta en DR-ommålning av stoppbockarna på nätet, samt måla om X-tracks så dom bättre skulle stämma med Scale Rail...
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Försökte mig på en väg med gatsten och det funkar bra på 10m bitar, korsningar, t-kors, men blir skit på 100m (se bild!). Nån som vet om det går att fixa?
Läste också om Intertanks på denna sida: http://mitt.directgraphic.com/osttyskland.htm Nån (Bjöne kanske!?) som vet hur dom såg ut? Fanns dom samtidigt med Minol mackarna?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|