![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
För då kan du inte ha fått med allt och just den mappen innerhåller mest material utav alla mappar från skivan. Skivan ligger på ca: 286MB och mappen Svenska Tågverkstäder ca: 191MB. Så då har du gått miste om ca: 2/3-delar av allt material från Svenska Tåg 2005.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Jag laddade hem hela svensla tåg 2005 på nytt igår, men inte heller då kunde jag hitta de! Någon aning om hur jag ska göra för att få med allt?
![]() Jag testar att ladda hem det igen nu, så får vi se hur det går... Senast redigerad av Johan.spe den 2009-07-22 klockan 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Då kom allt med under den mappen! Ska nu se om de finns inne på trainz,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Nu finns spåren där! Men inte exakt samma som på bilden, då de är precis de jag vill ha
![]() Jag hittar inga spår som har typ såndär upphöning med ballast under... Ni fattar nog! Hur får jag tag i de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]()
Finns A, A-B, B och C. Dom det står C på, där går banvallen ner en bit på, så att man kan använda dom i svackor m.m.
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Notera att man bara kan hitta C typen i längderna 4m och 16m. Alltså ska namnet börja med 4mNB.. eller 16mNB inte 2m.
Leta en gång till bland dom som börjar med 4 eller 16 så ska du se att du hittar dom.
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja, där fanns de! Tusen tack! Men det finns ett problem med de! När man vill svänga spåret blir det liksom inga svängar, utan mera bara hack! Se bilden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]()
Det där, ser ut som 16meters.
Dom ska du bara använda på raksträckor eller svaga svängar. Om du provar 4meters. Så ska du se, att det ser mycket bättre ut. Tyvärr, så finns inte just dessa med C, som 2meters.
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket! Det var allt för mig i denna tråd!
Tusen tack för hjälpen alla! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citat:
Dyker det upp andra problem, så är det bara att ställa frågor här i Trainz-delen. Så brukar det förr eller senare, vara någon som svarar på det hela.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|