![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
För ett tag sedan så berättade jag på forumet innan det blev hackat att jag såg ett Öresundståg som åkte förbi Linköping C. Nu har jag även vart vid Kalmar C och såg ännu ett Öresundståg! Jag förstår inte vad Öresundståget gjorde varken i Linköping eller i Kalmar när det just det, ska gå över bron. Pantografen var nedfälld och det var X31 nummer 4334...I Kalmar. Jag undrar om någon här på forumet har en aning om vad dessa tåg gör så "långt" upp i landet? Testkörningar? Och om någon har en bild på det aktuella tåget? Vore kul med ett svar! Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: Pson ![]() "Second place is the first looser" |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ett liv utanför tågfotandet...(bilder) | Olaf Lindström | Off-topic | 2 | 2005-03-25 21:31 |
Y1 1275 passerar strax utanför Mariannelund [Bild] | vfp420b | Tågbilder | 5 | 2005-02-27 15:41 |
Öresundståg ? | _olred_ | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2005-01-21 18:55 |
Finns X30 - Öresundståg till MSTS? | henke_89 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 30 | 2004-08-10 09:41 |