![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja, som frågan lyder, vad tycker ni om det nya forumet?
Jag tycker att det är bra, man kan b. la gå till senaste tråden, utan att gå in i forumet m.m Ger betyget 5/5
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag tycker verkligen att det är ett lyft för forumet, tackar alla som är involverade för att detta har genomförts! Enda jag saknar är active topic men det finns ju en liknande funktion här ändå! ![]() (firar det nya forumet med en ny logga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Här är jag lite delad..
Det är riktigt bra tycker jag, med nya funktioner och den gamla färgen (redan valt den och den är mycket trevligare!). Men jag tycker att namnen blir lite för "bulliga", de känns för stora och sådär. Men man vänjer sig säkert... Jag lägger en 4 på det nya forumet... ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
jag tycker det funkar mycket bra.. Det där med namnen håller jag med Dson, dom känns lite klumpiga men som sagt man vänjer sig :P Om man får lägga "komma" så får det bli 4.8
![]()
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det bättre storlek nu?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
Hur lägger man in smajlis i tråden? Kan man ha en avatar under namnet? Jättetrevligt forum, den bruna färgen e härlig..... ;-)
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Forumet i sig är ett lyft, men omregistreringsprocessen är/var lite knölig.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Jag är ännu ganska ny här, men innan i måndags kunde jag ladda hem någon fil, men nu är det stopp. Får svaret att jag måste vara inloggad, och går då givetvis till forumet för att göra det igen, men kommer inte därifrån, klickar då på länken längst ner på forumsidan och försöker om igen, med samma trista resultat. har någon lust att guida en gammal toktant i denna djungel, så att jag kan ladda hem, och inte bara behöva logga in igen, utan nerdladdning.
kramar till er alla för en i övrigt mycket intressant site. |
![]() |
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
|
![]()
Sättet som fungerar för mig (och som det är tänkt att fungera) är att du har ett webbläsarfönster med forumet (detta forum) öppet och du är inloggad (Det ska alltså stå uppe till höger "Välkommen tillbaka chrisagge")
Sedan Öppnar du ett till webbläsarfönster och går till www.e-buzz.net och klickar på det du vill ladda ner. Vad är det du försökt ladda ner som inte fungerar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() De va snyggt mä blå text på ditt namn, kan du fixa de till alla ![]()
![]() |
#11 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Närå, förstår vad du menar Hawk! Själv så vill jag inte ha det, det skär sig med den ljusa forumfärgen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Ja gillar blåa bokstäver ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citat:
Jag har försökt med Litt RC blå och orange, originalet. Funkar fortfarande inte. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Admin & STW-member
|
![]()
Vad händer om du klickar på denna länken
http://www.e-buzz.net/forum/dl.php?asset=rc.zip Du hade inte gjort något fel utan jag hittade ett fel som fanns. Tack för att du uppmärksammade mig på felet! ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2005-03-30 klockan 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker att det nya forumet är mycket bättre än det gamla.
![]() Det finns fler funktioner i det här forumet som gör att man bla kan ställa in saker som man själv vill ha det, tex att ställa in vilken färg man vill ha i forumet. Nu gäller det att hitta vilka funktioner man vill använda, men man får sitta och titta och testa lite. ![]() Bra jobbat Fredrik! ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|