![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jo rutten funkar utmärkt, men när jag kör inne i caben är det helt tyst?
Är det bara jag med det felet? Någon som vet vad jag ska göra? Tack på förhand!! André Bergkvist |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Har du laddat ner alla U delar och även kuiderna? Har du sp4? Beror troligtvis på något av dessa skäl ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag är ju inte så himla insatt i det här spelet... Jag hoppas ni kan hjälpa mig... Mvh André Bergkvist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jasså?!
Vilket grafikkort har du på datorn? Om du har bra vet jag tyvärr inte vad det kan vara ![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men dator är nygligen köpt.. och vad dem sa skulle detta vara en perfekt dator till spel bl a... Men skulle grafik kortet ha betydelse för ljudet? Jag har ju inga problem med mina andra rutter när jag sitter inne i en cab och kör.. bara den här t-banan... Men ett problem till som jag glömde och fråga om är att destionationskyltarna fungerar inte.. där är ingen som kliver på tågen... Säger bara att man inte kan kliva på.. står även så på skyltarna... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Fråga 1: vad är "sp4" (det stod "sk4" förut, förlåt)
(jag har svarat åt mig själv på resten av frågorna) Senast redigerad av patrik629 den 2005-10-30 klockan 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Prova att installera allt igen från sidan TrainzAktiv Downloads , i rätt (OBS!) ordning med pack 1 först, pack 2 sedan osv. Installera sedan dom tre andra kuiderna och till sist måste du gå in i din mapp xxx\Auran\TRS2004\World\Dispatcher\Downloads och leta upp mappen KUID2 121826 10084 1. I den mappen hittar du filen UBahnWagen.gs. Kopiera UBahnWagen.gs och klistra in den i mappen KUID 121826 51002. Nu skall även din skyltning fungera.
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2005-10-10 klockan 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är bara på denna rutten jag inte har något ljud inne i hytten.. Jag har gjort exakt som du har sagt hur jag skulle göra men jag har fortfarande inget ljud inne i hytten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag vet ej var man laddar ner t-bane rutten till trainz.
När jag klickar på länken som stod så står allt på tyska. Jag fattar 0.
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vart laddar man ner den??
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citat:
http://www.m-r-software.de/ |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
http://www.trainz-aktiv.de/html/downloads.html Tryck på alla dom U7-1, U7-2, U7-3 o.s.v tills U7-DCC. Sen trycker du bara på Ja när rutan öppnas och sen på Extract.
![]() |
![]() |
#14 |
Nydligen medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Nu har jag äntlingen fått ner filerna som behövs allt ligger på datorn men det går ändå inte att spela banan, Den säger att det fattas filer. Någon som kan hjälpa? :-s... Jag har installerat alla filer från sidan och sen har jag laddad ner dom där tre kuid filerna, Men det tycks inte hjälpa.. vet inte vad jag ska göra nu :s please help
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Ingen som vet vad det kan vara för fel?