![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#211 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Kanske så här blir bra?---->
![]() Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Finns en guide här på e-buzz ( http://msts.e-buzz.net/html/faq_pubguide_swe.html ), som visar hur man använder Install Maker. Är det samma som Install Creator?????
Install Creator finns här: http://www.clickteam.com/English/install_creator.htm ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Medlem
|
![]()
Annars kanske denna taggen vore något, Erik?
![]() ![]() Jag fixade till den lite. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Hoppas du har frågat dom på jarnvag.net om du får använda den.. Tänkte bara säga utifall du inte visste.. ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Moss har vuxit till... här är norra delen av Moss, industrihamn. Och södra delen jag håller på än, och det är Moss kanal och stationen ligger till höger. Jag laddade hem färjorna Freja och Ebba och installerade och spåren finns under vattenytan åt färjan Freja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
nu kan jag inte hålla mig Totte[:0]
Vill ha! Vill ha! hoppas på att den kommer ut snart, inom kort är det ju 1år sedan du började med denna fantastiska rutt ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jättefint! Kan inte bärga mig tills den kommer [
![]() ![]() Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag har laddat hem H O R A C E. Hur gör jag sen? Jag fattar inget! Kan fortfarande inte använda Dynamic-Track.
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kan någon komentera angående senaste inlägg. Har även skickat Email till MSTS-Akuten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Har du msn, så vi kan ha lite direktare kontakt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Hedersmedlem
|
![]()
[V][V][V]
KATASTROF FÖR MIG! JAG FÖRLORADE 35 DAGARS ARBETE P.G.A. DYNAMIC TRACK PROBLEM. Jag använde mycket dynamic track innan jag installerade X-track. Och jag för första gången köra rebuild innan jag öppnar RE, så gick det inte alls köra tågen. Det betyder hela Moss är borta. Jag hämtade sparad rutt från cd-skiva den 24/2. Jag har tyvärr kastat bort backuprutten före 25/3. Jag har backuprutten 26/3 0ch 29/3, men de funkar inte alls. [V][V] Funderar nu att lägga av ett tag. Jag tror jag måste börja om hela rutten. Helst utan dynamic track. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Ja vet hur de känns ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Hvis du stadig får lov til at komme ind i ruten i editoren kan du stadig nå at redde den, men det kræver nogle timers arbejde. Du skal ganske enkelt udskifte SAMTLIGE dynamiske spor og herefter lægge nye dynamiske spor. Det hele skal gøres i en stor session. [8)] Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |