![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
.... Mats
![]() |
![]() |
#18 | ||
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() Citat:
![]()
//Alexander - läs min lblogg: http://blogg.alexfaldt.se Senast redigerad av Joel den 2007-02-28 klockan 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det stod om detta i dagens Kvällsposten, pappersbilagan, om det står på nätet vet jag inte. Det stod i varje fall att biljetterna tog slut på 45 minuter och om man ville ha tag på biljetter så tipsa de om olika sajter man kunde gå in på för att få tag på biljetter. Det är väl okej om de gör detta men då skall man komma ihåg att de på dessa sajter säljer biljetterna till överpriser och då kan man undra följande: Om de då säljer slut på 45 min enl tidningen, hur kan det då finnas biljetter att köpa på vissa sajter?????? Det finns en förklaring till detta och det tror jag att gemene man kan lista ut själv hur det förhåller sej. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja men då kan man undra hur folk kunde köpa biljetter via olika medier och ändå komma in på arenan? Vet folk som köpte via någon sajt och de behövde ej uppge något för att handla dessa. Dessutom så sa de att kontrollen vid insläppen ej var så hård som det påstods. Kan nämna att matchen det gällde till var mot Paraguay i Berlin, en match som Sverige för övrigt vann med 1-0. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#21 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
En annan lite småkulig sak är att man på bokingssidan kastade ut folk 08.45(bokningen öppnade 09.00) för att "alla ska få samma chans", känns som att de som stått längst i kö borde ha tillträde först!
![]() Ämnet var på tapeten under måndagen också, vår linuxlärare surade lite över att ha gått ifrån lektionen i över en timme utan att få några biljetter... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |