![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! När jag har patchat upp spelet 2 ggr till buildnummer 41844, tredje gången så stannar den så jag tror att det har blivit något fel, jag stänger ner patchprogrammet och kör den igen men då står det, se bild 1.
Bild 2 är när jag sedan försöker starta spelet. Hur ska jag göra? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har inga bra svar alls på dina frågor - men när (och om) du får igång det igen så är här ett råd på vägen : Stäng inte av datorn eller stoppa patchen. Låt den gå och gå och gå för jag lovar - det tar mycket låååång tid för patchen. Man tror faktiskt att datorn hängt sig.... Tålamod är vad som gäller. Hälsningar
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Förstod inte frågan riktigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Avbryter du patchningen (beror på hur du gör det) så kan detta leda till att spelet bara blir patchat halvägs. Dvs. inte tillräckligt mycket för att få den nya versionen att starta och inte heller så lite för att den gamla sak fungera.
Det finns en lösning, installera om spelet. Och AVBRYT/AVSLUTA/RÖR INTE patchningarna. Det tog ca 2-3h för mig att genomföra alla (då hade jag mycket objekt samt en väldigt bra dator)
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Ok, Tack!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Hej igen! När jag ska patcha upp spelet andra gången så står det att den inte kunde göra någon backup till Content Manager i bin-mappen i Trs2009 mappen?
Och sen när jag ska starta Trainz Launchen så står det "Auran Trainz Launchen har slutat att fungera". Varför? Samma sak när jag försöker öppna Content Manager. Någon som vet vad som ska göras? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
INSTALLERA OM SPELET!
läs, läs igen, svaret stog i mitt inlägg
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Jag har installerat om spelet, efter det så patchade jag upp till 40040 från 38411, när jag skulle patcha från 40040 så stod det att den inte kunde göra en backup.
Sen så provade jag, som jag skrev i mitt förra inlägg att det kom upp när jag skulle starta Spelet "Auran Trainz Launchen har slutat att fungera". Samma sak när jag försöker öppna CM. Här är en bild när jag skulle patcha från 40040: |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Inlägg borttaget av mig
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-01-23 klockan 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
har du CM igång?
(när du patchade)
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Hej! Nej jag hade inte Cm igång då men jag hade det innan.
|
![]() |
![]() |