![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Inte är buisness miljövänligt... men vi låter det hålla på...
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Blev vi bekanta med ett par nere i Side förra veckan, som har sommarställe på Särö... fick just en inbjudan att besöka denna ö nu i sommar.. blir att ta med kameran... vilket kap..
![]() |
#18 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() Citat:
Snygget och kul! efter detta lass utgår jag från att vi aldrig komemr att seÅssbon mer för detta kan han väl inte överleva. Som hästintresserad kan jag inte anant är notera att att Åssbon bara tänkte på sig själv inget foder har han tagt med till den stackars hästen. Intressant LAn, hur gjorde du för att komma åt att ändra lite i min mesh? för om inte annat så är ju skaklarna uppvridan och framaxeln mer upprätad mot min modell? MVH / BjörnL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Har börjat studera boken om Säröbanan.. http://www.trafiknostalgiska.se/produkt.php?prod_id=63, intressant... kul med alla anekdoter som finns med.....