![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag tycker som Trigger att det inte ska vara markeringar![} ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
En uppdatering kanske vore på sin plats? Tänkte väl det!
![]() Jag har målat lite när jag känner för det, och jag har bestämmt att det kommer bli tonade rutor. Även om texturen kommer bli i sämre kvalité. Det jag gör nu, är att jag försöker minska ner på antalet färger som snor åt sig av därgdjupet så gott det går. Det innebär att texturen inte kommer bli 100% fotorealistisk. Man får kompromissa lite granna. ![]() ![]() ![]() ![]() Jag tycker att målningen har blivit ganska fin i alla fall, det känns tråkigt att inte bara kuna köra foto. Men så är det. Det återstår fortfarande mycket pill-jobb! [ ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
woooooooowwwwwww!!!! Snyggare än snyggast Pson! Går knappt o förklara i ord!
![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Mina vänner, jag tröttnade på denna bleka målning och lade dit lite silver istället. Nu ska det vara ännu mera realistiskt. [8D]
![]() Och nu kan man äta ombord... ![]() Fortfarande mycket små jobb kvar! Detaljer, ni vet. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det belv Fett snyggt! [8D] Finaste hittills!
Eller vad tycker ni andra? MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Du Pson, inte för att vara elak, men det blev inge fint[B)][B)][:0][V], spar den gamla bleka, och släpp den, sen kan du silvra ner den här
![]() Om du vill köra fotorealistiskt, så kör på den första i denna topic, denna ser ut som den vanliga 1.5 Detta är vad jag tycker, jag står för det, och om någon vill bråka så är min mailadress: johan.nytorp@tjohoo.se //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jag tycker den senaste ser finst ut ser mer blank ut.....[8D]
![]() X 2000 - Kungen av Svensk Järnväg |
![]() |
![]() |
#24 |
Junior Member
|
![]()
Ser riktigt bra ut Pson
![]() ![]() ![]() --- ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
X2000 Photorealistic 2.0 går mot release. Jag har nu gjort en ny front till loket, och kommer även användas till manövervagnen.
Kom med synpunkter. ![]() En fråga bara, tycker ni skuggan på noskonen skall vara där eller ej? Kolla på bilden längst ner, man kan nästan tro att det kommer ett riktigt X2000-tåg? [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Wow!
Så snyggt, det ser ju ut som du tagit den med din digitalkamera![8D] Angående bilden längst ner, det ser ju ut som det! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Senior Member
|
![]()
[
![]() ![]() /Chessie System Chessie Railroad System 1972 - 1986 "Gone but not forgotten" |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]() ![]() Skall toalettfönstret vara maskerat som i verkligheten - eller inte? Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket snyggt Pson!
Tittar man bara på tåget, kan man tro att det är verkligt och att du varit ute med kameran..... Och toalettfönstret borde vara maskerat, som det är i verkligheten! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SJ Passenger 80's Photorealistic released! | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-06-21 18:07 |
X2000 Photorealistic 1.0 - Ladda ner nu! | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 25 | 2003-05-09 15:14 |
X2-2 Photorealistic | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2003-03-07 08:48 |
X2000 Photorealistic Beta 2 | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-03-01 22:27 |
Bilder på X2000 Photorealistic | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-28 20:29 |