![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Wilburt: Prova kör XP pro på den andra oxå! Home versionen är inte mycket att hänga i granen tycker jag... en massa bluescreens hängningar osv.
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citat:
Nej, 98:an däremot hängde sig en del för mig. Windows XP Professional har jag absolut inget emot - det är säkert bättre än Home Edition, men vad skulle man annars betala någon tusenlapp extra för? Så länge vi inte snackar crackade versioner... [} ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej!
Håller med niofem om Windows XP PRO. Hade Windows ME innan,det blev några blue screens och lite annat! Sen jag uppdaterat till Windows XP PRO har det gått bra. mvh bengt |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSNm (messenger) virus!!!!!! | leoj | Off-topic | 8 | 2004-03-31 20:44 |
Virus eller annat hemskt???? (konstigt fel...) | Olaf Lindström | Off-topic | 8 | 2003-12-05 19:24 |
Vad är *.bmp.pif för någon sorts fil? Virus eller? | Olaf Lindström | Off-topic | 3 | 2003-06-26 21:05 |
Fler än jag som får virus med emailen? | Hawk | Off-topic | 9 | 2002-09-06 18:13 |
Virus varning | Kvarne | Off-topic | 1 | 2002-07-30 11:55 |