![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Tack så mycket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Största orten, Strömsholm, har blivit med spårväg. Den går som en cirkel runt hela samhället och är då enkelspårig. Lite nytt till "vanliga" järnvägen finns också.
1. Spårvagn lämnar Strömsholm C. 2. Hållplats Sunnerby. 3. Torvbanan har fått ett mer passande lok än T43an. 4. Ett MaK-lok får dra Torvtågen till hamnen. 5. Torvtåget på väg mot Hamnen. MVH Kristian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Fantastiskt snyggt, Krille!
![]() |
#19 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Gud va snyggt alltså!!
Jag har knappt sett bättre! ![]()
![]() |
#20 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Tack för de orden
![]() MVH Kristian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Snygg bana.
Ser Y1 1314, Y1 1283, Y1 1332+Y1 1287 och Y1 1292 som du har där ![]() Iofs påhittat, men dom Y1'orna finns just nu i JLT's vagnpark (med den blåa färgsättningen) ![]()
![]() |
#22 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Har inte byggt på banan på ett tag nu. Men i förra vecka så förlängde jag en av bibanorna från Hagelstad till sin nya ändstation Tallhammar. Jag tyckte att det var dags för åtminstone EN industri på banan
![]() ![]() 1. Tallhammar, där bebyggelsen inte riktigt är klar. 2. Timmertåget på väg mot sågverket. 3. Samma plats. Fast på väg från sågverket. Byn Skogsby med station i bakgrunden. Ska försöka ordna så den kan laddas ner snart. Men just nu så verkar jag aldrig bli klar ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Fina bilder!
JO jag längtar allt tills den blir klar