![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#301 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Högervyn är biträdesplatsen i ett lok. ? Man sitter på vänster sida som förare i alla svenska lok. Jag tänkte på att göra en mer 3d vy till höger istället för den som är men glöm det. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och om du tittar på högervyn på Rc5-7 hytten som jag gjorde så är väl inte den, den bästa. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men får se. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Man skulle i princip kunna använda din Rc1-4 hytt till en X1:a oxå eftersom de ser nästan likadana ut jue. ![]() Senast redigerad av Sparkfot den 2006-03-07 klockan 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja Rc5-7 får också vridbara brytare och det ska självklart finnas på Rc1-4 hytten. Tack för kommentaren. Finns inte x1 ? TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Medlem
|
![]()
Inte mycket och tid tar det då jag alltid lyckas fastna i TRS.
Men men en bild till. Alltid något. TW Bild. Rc1-4 hytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Medlem
|
![]()
Det går frammåt iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Medlem
|
![]()
Hej,
Har idag skickat buss hytt 2 till banbyggarna. TW Bild 1. Dag Bild 2. Natt |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Medlem
|
![]()
Eftersom jag har Dm3 dag hytt klar så gör jag allt klart
med natt version + mer, och sedan skickar den till banbyggarna. Det blev så eftersom jag fick ett par mail om det. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Vill du, så kan jag försöka ta lite bilder på förarplatsen i bussar och dylikt. Jobbar med dem nu ett par veckor framåt så.
![]() |
#314 |
Medlem
|
![]()
Om du kan ta bilder på om man säger front, höger mot dörrarna och till vänster så vore det tacksamt.
För jag kan inte själv hitta så mycket buss bilder på Internet. TW P.S. Mail mig sedan om dom för då jag inte kan ta i mot bifogade saker på över 2mb på hotmail så har jag en annan adress. Tack på förhand. Senast redigerad av Lokförarn den 2006-03-12 klockan 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Citerar mig själv med överstående text. Jo, här är en liten lista. 1. Dm3 Dag/Natt 70% klar 2. Rc1-4 dag/Natt 12% klar 3. IORE Loket Hytt 5% klar 4. Bussar Volvo / Scania 5. T43 påbörjad + lite uppdateringar. Och på det så har jag TRS som jag bygger på vilket man här kan se att det blir lite mycket på än gång så därför tar det lite tid, men jag ägnar mig mest åt MSTS för den är mer rolig när den väl fungerar än vad TRS är. Hälsingar \ TW Senast redigerad av Lokförarn den 2006-03-12 klockan 00:24. |
|
![]() |
![]() |