![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Claes!
Kul att du dök upp till forumet! Jag har redan dragit spår framtill Ås. Dubbelspår till Ljan resten enkel. Jag har kollat bilder hos Jernbaneverkets hemsida http://www.jernbaneverket.no/jernban...icleID=1489030 . Jag är tacksam för du ställer upp med bilder och det blir spännande. MVH Totte |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Senior Member
|
![]()
Hej Totte!
Rutten/banan ser väligt bra ut än så länge ser fram imot fler bilder från ditt fina arbete! ![]() ![]() Keep up the good work!! M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hedersmedlem
|
![]()
Oslo C
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Har inte kollat så noga på den här rutten tidigare, men jag måste säga att den ser kanon ut!
Fortsätt jobba vett'ja! ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#35 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag tänkte fårga om du inte skulle vilja testa att lägga in ogräs i din rutt!?[8D][
![]() Hawk har ju gjort mycket bra ogräs som finns på denna sidan: msts.e-buzz.net (känner du nog till!) ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, jag har laddat hem ogräs ,blommor och sånt. Det kommer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu vill jag skicka några bilder hur långt jag kommit. Handlar mest om Oslo. Det är blandat med fantasi och lite verklighet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja tack! Var laddar man den? Jag avgör vilka fartyg som får vara med hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Hedersmedlem
|
![]()
På min sida http://pirpen.cjb.net/ hittar du ommålningar på dom danska färjorna, bl.a. Stena Line.
Texten Dansebåten la jag in nu i bilden, men den kan du själv fixa dit med TGATool2 och Paint. Lycka till med ruttbygget, det ser finfint ut, hittills! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Pierre!
Jag förstod att det var skämt om al-kis line. Hehe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Husen JP1_Apartment3_4story och JP1_Apartment4_8story och några till, dessa fönstren lyser inte på nattetid trots nightfilerna finns på plats. Hur gör man att få fönstren att lysa? Tacksam för svar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu har 102 st läst sen jag ställt fråga om husbelysning. Ingen som kan svara vad det kan vara för fel på husbelysning.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
Tjena Totte !!
Kolla i SD filen så att följande värde inte står på ( 0 ) ESD_Alternative_Texture ( 256 ) ska det vara för att det ska lysa på natten !! Sedan sä klart måste ju natttexturerna finnas och dom ska ligga i mappen textures/night Lycka till Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Tomas!
Nu lyser de äntligen! ![]() |
![]() |
![]() |