![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar så mycket allesammans
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Japp ibland vore det önskvärt om det fanns 2,8 på den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() ![]() Bortglömd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ursäkta den dåliga retuschen. Bilden var reklammålad för Pepes Bodega, och Corona (antar att det är någon öl eller sprit...), och mina kunskaper i photoshop är minst sagt begränsade.
![]()
![]() |
#52 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
I pepes bodega kan man köpa 80% rom om man ska tro på det dom gör i Sällskapsresan 1.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag hoppas att farbror moderatorn inte tar illa upp för att jag visar en icke svartvit bild i tråden, men jag kände mig tvungen att visa bilen som den ser ut...
![]() ![]() Bilden jag nyss visade, tog jag i s/v, så det här är en annan bild. Helt oretuscherad. ![]()
![]() |
#57 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
För de som inte fattat är alltså Pepes Bodega, en pub/bar/nattklubb som finns i Båstad, och som bara håller öppet på sommaren. Stället är otroligt välkänt, och fylls under sommaren av Stockholmare som tröttnat på Stureplan.
Stället grundades 1991 av två personer som tyckte det saknades ett ordentligt uteställe i Båstads hamn, och som var Sällskapsresan-fantaster. Ställets hemsida (det finns bland annat en webb-shop där man kan köpa suntrip-prylar ![]() Här finner ni lite historik: http://www.pepesbodega.se/popups/press.html
![]() |
#60 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
En bild på TMX Grand Nordic och ett SJ-tåg för några år sen...: