![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 | ||
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
Jag hade samma problem som dig när jag hade patchat.. Min lösning:
Citat:
Allt du byggt efter det är borta? Säker på att du öppnade rätt bana? - Du har inte kvar local mappen (/kopia av din bana sen innan patchen?) Om du öppnar en annan session, finns det kvar då?[quote=Nils Blid;228014Dock är jag inte helt olycklig – jag sparar varje dag route och session. Då kommer frågan: Kan jag rensa My content, lägga in de sparade cdp-filerna, committa och köra reparation?[/quote] Sparar externt, dvs du lägger en kopia av kartan någonstans som inte är i trainz? Det borde isf bara vara att dra in den mappen i trainz så ska det fungera. Det låter som om du bara sparat ner sessionen och inte rutten. För rutten borde vara mycket större tycker jag. Detta är dock bara en gissning.
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2011-01-21 klockan 11:07. Anledning: Snygga till svaret lite |
||
![]() |
![]() |