![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]()
Ja, jo efter Lerbäck är det tänkt att Ingelforsbanan ska ansluta till en huvudbana innan den når sista destinationen (Salån), precis som i Linköping där Stångådalsbanan går en stund på stambanan i Linköping.
![]() Jag fick inte med dessa förut! Men efter Lerbäck, när man ska åka söderut är det radioblock som gäller, mellan Lerbäck och Salån är det fjärrblockering (ca 1-2 mil) och från Ronna till Strandsholm (Som är slutstation i söder) är det Tåganmälan med manuellt styrda optiska signaler på respektive driftplats! ![]() Nedan, En beta-uppbyggning bara tills jag åkt med tåget på riktigt och placerat kamera längst fram för att dokumentera exakt uppsättning! ![]() Kisa Mor i väntan på avgång, hennes ATC system säger henne att tågmöte är på gång! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |