![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
|
![]()
Hej
Bigriper inte så mycket av det där. Fast det är roligt att experimentera. Om du sätter ljus på objektet eller renderar det. Hmmmm...!!!..???...!!Japp. Tryck på Print Scrn knappen och du har en belyst skuggad vägg. Eller va....ä. Nä. Det var nog inte så du menade. Håller själv på med ybo6.ans alla rundningar. Bäst tycks det bli om man i mitt fall slår isär den i mindre bitar där den runda kantigheten syns som mest. och så smotar man var del för sig. I Gmax kunde man sedan sätta samman dem igen utan att det blev några dragningar till den närinliggande delarna. Hur det funkar i blender vet inte än. Fast det skall jag prova. Jo...Det ser ut att fungera. Kalle
__________________
KAH Senast redigerad av LokKalle den 2010-02-08 klockan 18:06. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|