![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 | ||
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 1 430
|
![]()
tror inte du förstod våra svar heller..
Åsyftade att tidsepokerna visar på max hastighet, för en morabryggor fanns ju inte för länge sen, så min gissning är att utifrån tiden så borde man fått fram att 135 borde varit max för hårda. De mjuka, som kom under senare tid, borde ha samma max oavsett om de sitter på fackverk eller mora. Men genom att jag inte ger mig, så googla jag.. Detta är det bästa du kan få: Tillsatsrör = att kontakttråden inte sitter direkt på det understa röret, dvs ej som den till höger i bild Stavisolator = tolkar det som den nya typen av isolatorer (det som sitter fast i stolpen) siffrorna (ex ST 9.8/9.8) TROR jag är hur mycket kontaktråden/bärlinan måste spännas, det har något med kN att göra. Detta är det mest tillfredställande jag hittat annars: hämtat från: Västkustbanan Helsingborg – Lund – En nulägesbeskrivning samt förslag till hastighetshöjande åtgärder LTH Ingenjörshögskolan vid Campus Helsingborg Citat:
Citat:
jag bara googlar ![]()
__________________
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2010-11-02 klockan 12:23. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|