![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Inte för att det har med själva byggandet att göra, men det låter konstigt.
Så du menar att den vändes på typ en vändskiva varje gång vagnen skulle ändra färdriktning i ett tågsett, låter inte specielt troligt????
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Et=Eskilstuna, , Sweden.
Inlägg: 136
|
![]()
Sv1 gick antingen som 1:a vagn eller som sista vagn i tåget
Hälsningar Kenta978
__________________
K.A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]() Citat:
Kylarfläkten syns genom gallret till luftintaget. Snart klar för "uppkastning" !
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Et=Eskilstuna, , Sweden.
Inlägg: 136
|
![]()
Sv1 ser super perfekt ut,bra jobbat Lennart !!!
Hälsningar Kenta978
__________________
K.A |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|