![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Svaret är borttaget med hänvisning till § 3.6 Piratkopiering, warez och annat olagligt i forumreglerna
/Roger Senast redigerad av Rogge den 2005-12-28 klockan 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Nu har jag också skaffat MSTS funderar kan man köra på typ någon av rutterna som följde med? Och med Tågen som förljer med? Måste man måla om tågen? taclsam för svar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ska du starta ett eget bolag, så kan du köra på vilken rutt du vill och med vilka tåg du vill! Annars bör man använda rutten/rutterna och tågen, som bolaget använder...
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
OK hade tänkt försöka starta ett eget bolag tror jag sk köra med de tågen som var med från början!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Man kanske inte har lust att plugga sig igenom hela webbdesignskolan... Citat:
Om du vill ha nåt enkelt så funkar http://www.freewebs.com utmärkt. Och om du, Sparkfot, behöver hjälp så kan jag hjälpa dig. Jag har erfarenhet av HTML, JAVASCRIPT & ASP. Senast redigerad av patrik629 den 2006-01-12 klockan 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |