![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
synd bara att killen gjort det så enkelt för sig och bara använt 1 slipertextur (kolla framförallt bild 3).
Annars är det onekligen otroligt fint... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Blir man inte lite nyfiken på vad Auran folket tänker när man ser alla dessa fina nyheter. Vad skall de hitta på till en eventuell nästkommande Trainz. Kan Trainz överleva om de enbart lutar sig mot frivilliga konstruktörer? Är det inte andra bra tågsimulatorer på gång.
Klagomål på TRS2006 kommer från flera håll, även från väl kvalificerat håll. Flera ”konstruktionsbyråer” har vägrat bygga åt TRS 2006. Hur skall man tolka detta? Jag har ingen annan spelerfarenhet så jag vet inte hur vanligt den här typen utav klagomål är. Vad tycker ni andra? CGD |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Vet nån om dom har kommit ut för nedladdning?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag har förstått att signalerna inte kommer funka med dessa växlar. annars ser de förbaskat bra ut.
|
![]() |
![]() |