|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#10 | |
|
Medlem
|
Citat:
Ja det låter ungefär som buss 144 som kör från Malmö till Trelleborg via Anderslöv. Nu är jag inte i den åldern men det händer då och då att man får åka med denna tur ändå. När den kommer hit till Anderslöv så är den som regel halvbesatt och när den kör härifrån så är den smockfull. Jag skulle åka med den en dag och när jag gick på så fick jag stå i uppgången från dörren vilket jag vägrade att göra. Jag gick hem och ringde Skånetrafiken och sa att jag vägrar åka med den och då kom det en taxi istället. Jag fick tom ersättning för förlorad arbetsinkomst... Men jag kan ju tänka mej att det ser likadant ut överallt...Det är ju en trafikfara... Ja nu fick ni ju dessutom info om vilken buss som passerar detta samhälle.... MVH Kenneth
|
|
|