![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
När jag fått in tåget i spelet så går det ej att se?
Varför? har service pack 1, något mer som behövs? EDIT: Såg nu att ja behöver kudi: 58843:53003 sorgligt nog, så köpte ja ett begangnat trainz 2006 -.- och ja kan ej använda serie nummret på auran. Nån snäll person som kan hosta 58843:53003 i några minuter? ![]() Senast redigerad av theodorskold den 2007-01-02 klockan 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Om du mailar mig på stegenius@swipnet.se kan jag skicka denna asset till dig. Eller byt till något annat hornsound som ingår i TRS2006. Det är bara att ändra kuid för hornsound i config-filen. //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-01-06 klockan 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej lars!
Fick samma svar av dig som av SVoyager. Men skulle jätte gjärna vilja ha filen, har just nu för typ ett ånglok xD Mejlar dig, tack! Senast redigerad av theodorskold den 2007-01-06 klockan 17:13. |
![]() |
![]() |